• وبلاگ : دسته كليد
  • يادداشت : آثار گناهان (2)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 18 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    راستي اگر طلبه هستيد يا با فقه شيعه آشنا هستيد بگيد چون من به كمك و راهنمايي نياز دارم

    با سپاس

    پاسخ

    دوست محترم قبلا هم عرض كرده ام كه مشخصات كامل بنده در لينك"صفحه مشخصات"سمت راست و بالاي صفحه اصلي وبلاگ دسته كليد موجود است.اما بطور خلاصه بايد عرض كنم بله بنده روحاني هستم و خوشحال ميشم بتونم كمكي كنم.در پناه حق باشيد.
    مسعود جان درود
    مواردي که اشاره داشتيد درسته.در بيشتر اديان و بويژه ابراهيمي آرمانگرايي به شکل آمدن يک منجي براي حل مشکلات وجود داره که اين ارمان آسماني به خودمحوريها و سفسطه قدرت طلبان ديني و پوچ گرايي و باري به هر جهت بودن عوام ظاهرا متشرع آلوده شده است.رد گرايش به منجي حتي در ديدگاه هاي روسها و لنين هم ديده ميشود که موضوع پايان نامه دکتراي سعيد حجاريان ميباشد.
    ولي صحبت من و شما بر سر مستندات تاريخي بود آنچه ذکر کرديد همان احاديث و روايات ديني است منتها از نگاه مسيحيت و يهود.
    درباره شهيد ثاني و بحث ولايت فقيه و مهدويت که پيش از اين گفتم مستند تاريخي دارد و حتي اخيرا آيت ا... صانعي در يک مصاحبه در مشهد بطور ضمني بدان اشاره کرده است.
    با سپاس از شما
    پاسخ

    بنام خدا.دوست من سلام.اگر منظورتون وجود مهدي صاحب الزمان است كه اين مطلب از نظر شيعه اماميه اثبات شده و جاي ترديدي نداره و اگه چيز ديگه اي در نظرتون هست واضح تر بفرماييد.اما اصل ولايت فقيه رو مشهور فقهادر طول غيبت كبري به آن معتقد و ملتزم هستند حتي آقايان صانعي و منتظري و ...فقط اختلاف در ميزان اختيارات ولي فقيه و يا تعيين مصداق آن است.موفق باشيد.

    اعوذ بك يارب من همزات الشياطين

    سلام دوست عزيز نمازوروزه قبول

    استفاده كردم

    التماس دعا

     <      1   2