• وبلاگ : دسته كليد
  • يادداشت : انقلاب دوم يا اشتباه اول ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + راد 

    باسلام مجدد

    برايم مهم نيست که نظر شما درباره مطلبي که نوشتم چيست ولي بخدا قسم در زمان دولت اصلاحات وقتي باچشم خودم ديدم که تعدادي از نشريات معلوم الحال با قلم فرسايي عجيب به اظهارات پزشکاني که در مذمت قرصهاي روان گردان اظهارات کارشناسانه اي کرده بودند و در مقابل نشريات مزبود داد از بي خطر بودن آن قرصها سرداده اند. وقتي که روزنامه صبح را که يکي از مقالاتش را در بي خطر بودن قرصهاي مزبور نوشته بود را ميخواندم و اشک مي ريختم، بخدا تصميم گرفتم هرقدر که از دستم برمي آيد افشا کنم والحمدلله تاکنون کسي پيدا نشده است که بتواند از راه اصولي و محکمه پسند حرفهايم را تکذيب کند.

    + راد 

    باسلام

    درپاسخ به جناب گلگل

    دولتمردان آمريکايي يکي از سياستهايي که داشته و دارند وقتي ميخواهند بهانه اي براي حمله به کشوري داشته باشند عوامل خود را بسراغ سفارت خود ميفرستند. در ايران عاملي مانند آقاي موسوي خوئيني ها که زماني شيخ اصلاحات نام گرفته بود در يک اقدام يکطرفه دانشجويان را تحريک به حمله به سفارت آمريکا کرد؛ اگرچه خود ايشان در يک اظهاراتي در زمان دولت اصلاحات گفت که با هماهنگي حضرت امام اقدام به حمله به سفارت نموديم ولي هيچگاه نتوانست اين گفته را ثابت نمايد. زيرا وقتي خبر غيرمنتظره اشغال سفارت به به حضرت امام دادند و ايشان با درايت و تدبيري که داشتند در جواب اين خبر فرمودند که " جوانها خوب جايي را گرفته اند" و بعدها اين سياست امام اهميت آن معلوم شد و نقشه آمريکا براي حمله به ايران و ايجاد شکاف در نظام آن به خطا رفت. بخاطر همين خطاکاراني از قبيل موسوي خوئيني ها هيچگاه مورد عتاب قرار نگرفتند اما در اذهان مسئولان دلسوز انقلاب ايشان بعنوان يک عامل استکبار پيشاني سفيد شد، چنانکه در موضعگيريهاي خود در زمان دولت اصلاخات علنا ضديت خود با نظام وسرسپردگي به اربابانش را نشان داد.

    پاسخ

    سلام. ادعاي جنابعالي نيز قريب به اسناد نيست. لطفا از نشر افترا بپرهيزيد. باتشکر
    + گلگل 
    سلام.اقدام تسخير سفارت آمريکا يا به قول خودشون لانه جاسوسي اقدامي کاملا غير انساني و خلاف قوانيني بين المللي بود.اين حرکت بايد مايه ننگ کشور من باشه ولي اينجا بهش افتخار مي کنن و اين روز رو جشن ميگيرن.اين واقعه در واقع روحيه خشونت طلبي کشور من رو نشون ميده.ما اين همه گفتيم امريکا بد، ولي تا حالا ديديم ضد ايران تظاهراتي صورت بگيره يا پرچم کشورم به آتش کشيده شه؟
    پاسخ

    سلام. اگه سفارت باشه حرف شما درسته ولي نه وقتي جاسوس خانه باشه. ضمنا اگر در آمريکا تظاهراتي بر عليه ما صورت نميگيره بخاطر اينه که ما تا بحال ضربه اي نه به مردم و نه به دولت آمريکا نزديم در حاليکه اين کشور سابقه چندين ده ساله اي در خيانت و جنايت مستقيم و غيرمستقيم به ايران داره. آخه اين چه قياسيه که شما ميکنيد؟
    سلام آقاي احتشام
    خوش به حال شما که مسعوديد
    کاش من هم مسعود بودم
    بي خود نيست دسته کليد ها دستتونه
    تحليلتون در مورد اين پست منطقي بود و قابل استفاده
    سوالاي جديدتر جواب نمي ديد؟
    + م.ح 

    درود

    عذر مي خوام همين الان جواب نظرم رو ديدم.ممنون

    احتما لا مي دونيد كه سفارتخانه هر مملكتي در حكم خاك اون كشور هست و سفرا و سفارتخانه مصو نيت دارند!

    پس با اين حساب ما هم نبايد از اينكه به سفارتخانه هايمان تعرض بشه (به خاطر اختلافات هر چند خيلي مهم ) نا راحت بشيم همونطور كه اين اتفاق هم در مورد سفارتخا نه هاي ما هم افتاده!

    البته وبلا گ خودتونه اما از نظر من بهتره در مورد مسائل مخصوصا سياسي دنباله رو افكار ديگران نباشيم و با تعصب هاي خو دمون مانع از ارسال اطلاعات درست نشيم. اين وظيفه خطيريه كه به عهده همه است .و من شخصا از كند روي و تندروي ها بيزارم . اي كاش مي تونستم وبي رو پيدا كنم كه متعادل و عادل باشه

    رشته تحصيلي من اينها رو به من آمو خته حا لا اگه از نظر شما حمله به طبس و .. تبعات محسوب نميشه حرفي نيست.

    از دقت شما حتي در گرفتن غلط املايي!! سپاسگزارم

    خوشحال مي شم در رابطه با مو ضوعات سياسي با هم تعا مل داشته باشيم(بدون جانبداري) اگه ممكنه آدرس ايميلم مخفي باشه.

    سپاس

    پاسخ

    دوست گرامي سلام. احتمالا جنابعالي مطالب اين نوشته رو به طور کامل ملاحظه نفرمودين. نگاه کوتاهي به اسناد و مدارک پيدا شده در لانه جاسوسي براي رسيدن به حقيقت بدون تعصب کفايت ميکنه. اميدوارم لااقل چند جلد مختصر از دهها کتاب منتشر شده درين مورد رو از نظر گذرونده باشيد. درغير اينصورت بنده در معني "تعادل" با جنابعالي موفق نخواهم بود. بدرود.
    + م.ح 

    درود

    اين سوالي بود كه من خودم بهش جواب داده بودم(ببخشيد شايد خودخواهانست.آخه من به اين صراحت به سوالام جواب نمي دم !)

    ولي به نظرم متن شبيه به توجيه بود و فقط دلايلي رو نوشتيد كه لزوم اين كار رو نه تنها منفي بلكه مثبت ارزيابي كرد.ولي نگفتيد كه تبعات بعدي اين ماجرا چي بود!!! اون زمان مردم كشور تو يه جوي بودند كه شايد كمتر به عواقب و موضوعات ديگه فكر كردند به نظرم از لحاظ لقوي شبيه بايد شورش يا چيزي مثل اونو به كار برد تا انقلاب! سپاسگزارم.

    پاسخ

    سلام. اتفاقا دغدغه بنده هم اين بود که بگم اين حرکت مثبت و سازنده بوده نه منفي. منظورتون رو از تبعات متوجه نميشم. اگه تبعاتش ناخشنودي آمريکا و اذناب اونه که تازگي نداره و بدون وقوع اين حادثه هم بهانه ديگه اي براي پنجه کشيدن پيدا ميکرد. ضمنا دقت بفرماييد "لغوي" درسته نه "لقوي". موفق باشيد

    بسم رب المهدي

    امام جعفر صادق (ع) در فراق امام مهدي (عج) فرمود:

    مولاي من فراق تو خواب از ديدگانم ربوده ....

    شهادتش بر پيروانش تسليت باد.

    به روزم:

    چگونه از حديث ثقلين به امام مهدي ميرسيم؟

    التماس دعا

    سلام .خدا شر آمريكايي ها را به خودشون بر گردونه .موفق باشيد

    سلام علي آل ياسين

    سلام دوست من آدرس وب لاگم عوض شد.

    سلام دوست من وب لاگ من به روز شد. منتظر حضور سبزتون هستم

    سلام

    اميدوارم با ظهور امام عصر وبيداري ملت ها جاي پايي براي استكبار وفريبكاري اين دجال صفتان باقي نماند.

    براي شما آرزوي موفقيت مي كنم.ولي الان كسي از جاسوسي هاي آمريكا خبر نداره و اگر هم خبر داربشه، با چوبه دار ملاقات مي كنه.

    اميدوارم وبلاگتون رو جزو وبلاگهاي برتر ببينم.

    سلام عليكم .

    بله همانطورست كه فرموده ايد ، يعني 13 بدر هاي قديم با حالا فرق دارد .

    داشتم وارد صفحه ي مديريت خودم مي شدم كه چشمم افتاد به اين چيه وبلاگهاي بروز شده كه اين بود كه خدمت رسيدم .

    راستي مقصود از حضور فيزيكي دشمن و عدمش چيست ؟

    يعني ايستاد كه با اين چيه اونيفورم در كشور ايران به چشم بيايد ؟ شيوه ي قانوني و تبليغاتي شما هم يعني مثلا اين چيه ديپلماتي ؟ يا مثل مثلا جنگ سرد ؟