• وبلاگ : دسته كليد
  • يادداشت : نقدي بر آيات شيطاني
  • نظرات : 2 خصوصي ، 79 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + رهگذر 
    سلام. از شما پرسده بودند که سلمان رشدي تو کتابش چي نوشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نه اينکهدرباره افسانه غرانيق توضيح بديد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    پاسخ

    سلام. دستمايه افسانه پردازي کتاب، همان مساله غرانيق است. ضمن اينکه صلاح نيست گفته هاي آن نويسنده ملعون، به هر بهانه اي بازنشر داده شود.
    + جان برکف 

    سلام... متشکرم ... واقعا اطلاعات خوبي بود ....من رشته علوم قرآن و حديث هستم و واقعا براي افرادي که بدون اطلاع به خدا و پيامبرانش افترا ميزنن متاسفم ...واقعا اين نظرات رو خونم ،خونم به جوش اومد ... اميدوارم با ظهور مولامون حضرت صاحب زمان (عج)ديگه شاهد اين جور افترا و توهين نباشيم ...ان شاء الله ...

    سلام
    مطلب مفيد و ارزنده اي بود

    درود.به من مقام رتبه شما مربوط نيست اما از وقتي شما آخوندا حاکم شديد ديگه اجازه اي به نشر افکار مخالف خودتون نمي ديد همين که يک سري کتاب هستند که بهشون ميگk ممنوعه يعني آزادي بيان و عقيده تو ايران نيست حداقل شما که کتابو خوندي يک نسخه کامل ميذاشتي ازش تا دانلودش کنيم ما هم بخونيم وتصميم بگيريم ما آدم هستيم عقل داريم نيازي نيست ديگران براي ما تصميم بگيرن
    پاسخ

    عليک سلام. آزادي بيان و عقيده حد و مرز مشخصي در ايران و تمام دنيا داره که ميتونيد در قوانين آن کشورها ملاحظه بفرماييد. خواندن و درک صحت و سقم کتب ممنوعه (ضاله) نيازمند اطلاعات تاريخي، علمي و کلامي است که عموم مردم از آن بي بهره اند. براي فهم چنين کتبي، عقل به تنهايي کفايت نميکند بلکه علم نيز لازم است. موفق باشيد.
    سلام اقاي درس خون عالي بود مرسي ب منم سر بزنيد
    سلام اقاي درس خون عالي بود وب منم بيا مرسي
    + حسن 
    سلام، وقتي تحقيق مي کنين به هيچ وجه تعصب نداشته باشين چون ما هر دين و مذهبي که داريم ارثي است. انسان بايد منش ابراهيمي داشته باشد حضرت ابراهيم وارد همه اديان شد بت پرستي کرد خورشيد پرستي کرد ستاره پرستي کرد بعد از سالها تحقيق به اين نتيجه رسيد که خدايي بالا تر و بزرگتر از اينها وجود دارد و دين توحيدي را پيدا کرد. هرکس بدون تعصب و براي رسيدن به واقعيت با در نظر گرفتن همه سوالات بره مطمئنا خدا خودش راه راست رو بهش نشون ميده ولي چه فايده از هزار شيعه که ميميرند يک نفر معني قران رو نخونده و نفهميده قراني که خواندنش واجب است حتي خدا به انسان در قران سفارش ميکند که کتاب هاي اسماني ديگر را هم مطالعه کند به اميد روزي که مردم تعصب و تحجر رو کنار بگذارند.
    پاسخ

    عليک سلام. دقت داشته باشيد که حضرت ابراهيم عليه السلام هيچگاه خورشيد و ستارگان را نپرستيدند. اصولا پيامبران نه حکما و نه مصداقا هيچ برهه اي از عمر خويش را در شرک نگذرانده اند. براي کسب اطلاعات کاملتر به تفاسير معتبر ذيل اين آيات مراجعه نموده و از اظهار نظرهاي سليقه اي در مورد معصومين بپرهيزيد. موفق باشيد.
    + شاهين 
    سلام از مطالبتون ولي چند تا چيز
    1- اولا مثلا شما طلبه اي اون چه طرزه سوال جواب دادن به (((ابي)))) بود اين کارا مردمو از دين مي اندازه در رابطه با سلمان رشدي - عليه اللعنه - خيلي ها چيز نوشتن اما کار شما طلبه هاست که مردمو بايد به دين برسونه حالا شما بيا صد تا وب بساز بقيه ي حرفامو اگه جواب دادي بهت ميگم ميل بزن اي عزيز
    پاسخ

    با سلام. پاسخ شخص مورد نظر در کمال ادب و متناسب با نوع گفته ايشان درج شده است.
    سلام
    قولا من رب رحيم.
    با تشکر از مطالب مفيد شما .
    موفق باشيد.
    ممنون مي شم ضمن بازديد از وبلاگ اينجانب نظر شريفتون را بفرماييد.
    + مريم 
    در انجيل به آمدن "پيرکلتوس" وعده داده شده که در يوناني معادل فرد مورد ستايش و در عربي معادل احمد و محمود است.
    در کتاب حجي باب 2 آيه ي 7 آمده "حمده ي همه ي ملت ها خواهد آمد ... که در اين مکان به شما شالوم خواهم بخشيد."
    احمد شکل عربي حمده و شالوم به معناي تسليم که شکل عربي آن اسلام است(کتاب محمد در تورات و انجيل).
    از دوستان ميخوام مطالعه شونو بيشتر کنن بعد نظر بدن.
    + م 
    سلام باتشکر از مطالب شما دوست گرامي

    دمت گرم
    + ابي 
    با سلام و خسته نباشي من يک سوال دارم اگر دين اسلام يک ديني است خدائي و حضرت محمد فرستاده خداست چرا اينقدر خوشونت به خرج ميداد در پذيرش اسلام چرا به همسايه هاي اطراف حمله کرد از جمله ايران و هرکس که ايمان نياورد را گردن زد دوم در کتوب انبيائ قبل از حضرت محمد هيچ اشاره اي به حضرت محمد نشده که شخصي ميايد که خاتم النبيا است و تکميل کننده دين شما وقتي تورات را ميخونيد با قران هيچ فرقي نداره قران همون توراته در تورات از مسيح اسم برده که ميايد که همان خداوند است در بعد انساني و بعد از اون هيچ پيامبري نمي ايد دوست من خداوند ميگه اي انساني که من تو را خلق کردم چگونه به قدرت من شک ميکني که من نميتوانم بصورت انسان به روي زمين بيايم دوست من مسيح خداوند 37معجزه کرد که در بعد انساني هيچ کس قادر نيست چنان معجزاتي بکند چون اگر اينگونه بود وجود قدرت خداوند بي معني بود فقط خداوند که ميتواند جان بگيرد و بدهد حضرت محمد حتي يک معجزه هم نداشت قران نمي تواند معجزه حضرت محمد باشد
    پاسخ

    باسلام. کاش فقط يک جمله صحيح در فرمايشات شما يافت ميشد. خشونت در پذيرش اسلام، حمله به ايران، گردن زدن، عدم اشاره به نام پيامبر در کتب پيشين، معجزه نداشتن پيامبر اسلام و ... تماما ادعاهايي بي پايه و اساس و نشان از جهل و ناآگاهي و بي اطلاعي از مباحث تاريخي و اعتقادي است. در اين زمينه مطالعه کتب ديني و تاريخ دوره دبستان را به شما پيشنهاد ميکنم.
    استاذ منابع شما درست نمي باشد چون من از ويکي پديا چيز هاي ديگري دانلود کرده بودم>چرا مدم رو دچار اشتباه مي کنييييييي
    پاسخ

    ويکي پديا؟!!! صبح به خير ...
    + xxx 
    حاجي بسياربرتومتاسف خواهم بودکه نظرمن روکه سالم وبدون مشکلي نبوده رونشون ندي امايکي که طرف اهل بييت!!!!بوده واومده به رشدي ناسزاگفته رونظرشونشون ميدي.
    پاسخ

    نظرات حاوي توهين و افترا تاييد نميشوند. شما هم اگر در مورد مطالب مطرح شده و يا ساير مطالب سوالي داريد، بهتر است اسم و رسم و ايميل خود را درج کنيد تا امکان پاسخگويي ميسر باشد. فحاشي کردن و بي نام گريختن هنر نيست بلکه نشانه ضعف منطق است.
     <      1   2   3   4   5    >>    >